FOLLOW | DASHBOARD.


Entry About Shout Misc1 Creds
Hey-Loo :)
Assalamualaikum , sihat ke tak sihat ?
Harap-harap sihat la yerr ;D
Minggu ni je dah 2 hari aku tak datang sekolah pasal demam :'(
musim demam doeh sekarang ni . Kakak and adik-adik aku pun demam .
Kesian-kesian .. doakan kami sembuh , amin <3
2 minggu lagi dah start ujian . Aku langsung tak belajar (Y) peace^^
Satu benda pun tak masuk dalam otak aku sekarang .
SCIENCE semakin susah , cikgu ajar kami laju sangat macam keretapi .
-_- susah jugak jadi form one ni kan ?
Banyak benda nak buat . Huhh , nasib badan .
Ohyaa , ada good news :D
Saya dah dilantik jadi PRS and jadi AJK PRS form one pulak tu . Hee~
Alhamdulillah .. terima kasih ya Allah :)
And ada bad news jugak . Sulfie pindah pergi MRSM .
Yeah , dia dapat tawaran :) Makin berkuranglah penduduk kelas 1 HARMONI nampaknya .
hmm , makin kurang pesaing yang hebat-hebat .
Haha , good for me jugak . Kalau berusaha lebih sikit mybe boleh dapat markah tinggi .
Amiin :)

Cukup untuk hari ini , dah takda idea nak tulis apa lagi .
Byee :)


OLDER POST / NEWER POST